+ نوشته شده در یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت توسط حامد(یاسی کوچولو)
|
لطفا با صداقت وارد شوید... ایوان فیروزه ای...شاید بهترین جایی که بشه صداقت رو یاد گرفت. شاید بهترین جایی که بشه مهربونی رو یاد گرفت و به دیگرون هم یاد داد... شهر خالیه...جاده خالیه...کوچه خالیه...سفره خالیه...پیمونه خالیه... اما ایوان فیروزه ای نه... اینجا دیگه خالی نیست اینجا همه چیز هست البته هر چیزی که نشانی از خوبی داشته باشه... پس اینجا فقط به دنبال خوبی بگرد... به دنبال پاکی بگرد... به دنبال خدا بگرد... من حامدم...متولد یکی از روز های خوب زمستونی خدا دانشجوام و ادبیات انگلیسی میخونم... رشته ای که از بچگی بهش علاقه داشتم... با اینکه انگلیسی میخونم اما به ادبیات عشق میورزم و هر از گاهی یه چیزایی که بهش میگن شعر میگم امیدوارم از ایوان فیروزه ای دست خالی بیرون نرین hamedsamin_228032@yahoo.com hamedsam1368@gmail.com 09307489128